T-SHIRT W STEMPLE DIY

by - listopada 21, 2017

Ten projekt jest z rodzaju 5 min i gotowe. Biały t-shirt jest podstawą mojej garderoby pasuje praktycznie do wszystkiego, można przy jego udziale stworzyć „milion” stylizacji. Ja w ostatnim czasie zaczęłam kombinowanie z t-shirtami i właśnie w tym poście chciałam Wam pokazać jeden z efektów tych kombinacji.

TSHIRT ZROB TO SAM W STEMPLE



TSHIRT ZRÓB TO SAM W STEMPLE

Do wykonania t-shitu w stemple DIY użyłam:
białego t-shitu,
wykrawaczek do ciastek,
czarnej farby do tkanin ,
pędzla,
kartonu.

DIY, STEMPLE, Hearts,

Koszulka w stemple diy

Mój t-shirt na początku dobrze wyprasowałam, aby zagięcia nie przeszkadzały w odciskaniu wzorów. Do stempli użyłam farby do tkanin IDEA STOFFA 530 oraz wykrawaczek do ciastek w kształcie serc. W środku t-shirtu umieściłam karton, aby farba nie przebiła na drugą stronę. Brzeg foremek malowałam farbą i odciskałam za pomocą nich stemple na t-shircie. 

Jak Pomalowaś T-shirt



Cała „zabawa” trwała kilka minut, efekt jak na tak „prymitywne” stemple jest wyszedł bardzo fajny.

Tshirt w stemple zrob to sam

You May Also Like

2 komentarze