WIANEK ŚWIĄTECZNY DIY

by - grudnia 20, 2017

Boże Narodzenie bez wianka to nie święta, zazwyczaj dekoruję nimi stół oraz drzwi. Z reguły przybierają klasyczną formę świąteczna, czyli zielona baza ze świeżych gałązek przybrana dodatkami. Za niedługo święta więc pomyślałam, że to dobry czas, by stworzyć świąteczny wianek i podzielić się z Wami moim pomysłem na jego wykonanie. Będzie on mniej klasyczny niż do tej pory natomiast utrzymany w minimalistycznym stylu.

Wianek na drzwi

Do wykonania wianka świątecznego DIY na drzwi użyłam:
styropianowego koła,
tkaniny wełnianej,
świeżych gałązek,
ozdób do dekoracji min. ozdób z masy solnej,
kleju na gorąco.

swiateczny wianek diy na stol


Wigilijny wianek diy

W pierwszej kolejności wycięłam długie paski o szerokości ok 5 cm z tkaniny wełnianej, została mi niewielka ilość tkaniny z której uszyłam kardigan damski DIY. Za pomocą kleju na gorąco zamocowałam tkaninę na kole owijając je dookoła.

wigilijne ozdoby diy


wigilijny wianek diy

Gdy już styropianowe koło było całe owinięte tkaniną przeszłam do dekorowania. Tak naprawdę ta część zależy już tylko i wyłącznie od Waszej wyobraźni. Ja za pomocą kleju na gorąco przykleiłam w dolnej części świeże gałązki przyczepiłam ozdobę z masy solnej DIY, którą prezentowałam w poprzednim poście oraz dodałam niewielkie drewniane elementy.

świąteczny winek diy

Wianek świąteczny diy

Uwielbiam takie proste świąteczne akcenty, które wprowadzają magiczny klimat świąt. Mój tegoroczny monochromatyczny wianek będzie zdobił drzwi wejściowe, aby od progu było można poczuć świąteczny nastrój.

You May Also Like

3 komentarze

  1. Superaśny i przydatny post
    Zapraszam do mnie po długiej nieobecności
    http://patsonblog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow <3 Zapraszam do mnie ;)https://matiibloger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie dodatki :) Szkoda, że nie umiem sama ich wykonywać, bo byłoby to o wiele prostsze. Bardzo fajne rzeczy widziałam też na https://yourhomestory.com.pl/dodatki/boze-narodzenie/sztuczne-choinki/jodla Choinka to chyba taka podstawa.

    OdpowiedzUsuń