ZABAWKA DO PRZECIĄGANIA SZNURKÓW DLA NIEMOWLAKA DIY

by - czerwca 07, 2020

Niedzielne popołudnie, a u nas w domu oczywiście między patelnią z obiadem musi wjechać puszka z farbą. Dosłownie w jednej ręce drewniana łyżka i mieszanie kurczaka w curry, a w drugiej ręce wałek z czarną farbą. Jesteśmy totalnie nie instagramowi, nie telewizyjni i nie blogerscy, dlatego nie ma nas za dużo na instastories i o zgrozo nie nagrywamy filmików. Wydaje mi się, że nikt nie jest gotowy na takie połączenie.  Zawsze zastanawia mnie jak dziewczyny to robią, koszą trawę w pełnym słońcu mają zawsze czyste buty i nienaganną fryzurę, malują pół domu w białej koszuli i nawet nie jest ona zagnieciona. Ja ostatnio malując krzesła nawet palce u stóp miałam pomalowane na czarno. Ale do sedna dziś na szybko zrobiłam zabawkę dla mojego dziesięciomiesięcznego chrześniaka. Dzieci w jego wieku uwielbiają bawić się wszelkiego rodzaju sznureczkami, koralikami. Powstała puszka ze wstążeczkami różnej długości, które można przeciągać  z jednej strony puszki na drugą.


Do wykonania zabawki do przeciągania DIY potrzebujemy:

puszki papierowej/ plastikowej/ metalowej,
farby/tapety,
wstążki/ sznurki,
wkrętarka,
klej na gorąco.


Ja do swojej zabawki DIY użyłam puszki papierowej po chipsach. Wydawała mi się najbezpieczniejsza i łatwo ją zdobyłam, jeśli macie puszkę po mleku modyfikowanym czy opakowanie po szamponie czy innym kosmetyku możecie użyć takiego.


W papierowej puszce po chipsach zrobiłam dziurki na wylot przy pomocy wkrętarki. Puszkę pomalowałam czarną farbą do zadań specjalnych Dekoral Do Dzieła! 


Jak tylko puszka była sucha przeciągnęłam na wylot wstążeczki różnej długości na końca wiążąc supełki. Od góry przykryłam puszkę wieczkiem dodatkowo wzmacniając je klejem na gorąco.


Zrobienie takiej zabawki DIY zajmuje chwilkę, można do przygotowania jej wykorzystać resztki sznurków czy wstążeczek. Puszkę można zastąpić papierowym pudełkiem czy opakowaniem po szamponie. Mega zachęcam wszystkie mamy dzieciaków 8-14 miesięcznych do zrobienia takiej zabawki sznureczkowej DIY, taka zabawka ćwiczy koncentrację i rozwija manualne umiejętności maluszków.


You May Also Like

2 komentarze