KURTKA JEANSOWA Z NASZYWKAMI DIY

by - maja 07, 2017

Kurtka jeansowa to ponadczasowy element garderoby, który każda z nas powinna mieć w swojej szafie. Możesz ją wykorzystać w wielu modnych stylizacjach i w prosty szybki sposób samodzielnie stworzyć wyjątkowy egzemplarz.
Ja postanowiłam podzielić się z Wami moją ostatnią przeróbką kurtki, która trwała kilka minut i nie wymaga wielkich umiejętności manualnych.


Do przygotowania kurtki użyłam:
kurtka jeansowa
naszywki z klejem
agrafki
koraliki
charmsy z bransoletki
żelazko


Na początku na płasko rozłożyłam jeansową kurtkę i rozplanowałam w których miejscach będę zaprasowywała naszywki jest to dość ważna czynność, aby naszywki były rozmieszczone proporcjonalnie. 



Gdy już wszystkie naszywki zostały rozmieszczone za pomocą żelazka przez bawełnianą tkaninę wprasowałam naszywki. 


W miejsca które wybrałam po wprasowaniu naszywek przypięłam agrafki część z koralikami część z charmsami które wykorzystałam ze starej bransoletki. 


Kurtka po takiej metamorfozie nabrała bardziej rockowego stylu naszywki oraz agrafki można zdemontować bez uszczerbku na kurtce dlatego jak nam się taka wersja jeansnówki możemy wrócić do wersji pierwotnej albo przerobić ją na coś nowego.



You May Also Like

2 komentarze

  1. Świetny blog ;) ! A co do naszywek to fajnie by było by takie naszywki móc samemu zrobić, tzn. zaprojektować i dać komuś by projekt ten sam zrealizował nam ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowo :-) zdecydowanie! realizacja samodzielnie zaprojektowanych naszywek była by czym wyśmienitym!

      Usuń