KWIATY W ROŻKU DIY NA DZIEŃ MAMY

by - maja 21, 2017

Często w dniu mamy obdarowujemy nasze mamuśki czekoladkami czy kwiatami, ja uwielbiam świeże kwiaty dlatego często je wręczam bliskim. Bardzo nie lubię typowej formy prezentowania kwiatów przysłowiowej „Pani Krysi” z osiedlowej kwiaciarni w której czas się zatrzymał. Dla mnie forma w jakiej wręczamy prezent czy kwiaty jest bardzo istotna wyznaję zasadę, iż nie tylko „środek” jest ważny, ale również opakowanie, w ten sposób okazujemy szacunek, zaangażowanie i sympatię obdarowanej osobie. 

Kwiaty Dzień mamy, diy, zrób to sam, dzień matki, kwiaty, bez

Chciałam Wam pokazać bardzo modny i bardzo prosty sposób na stworzenie kompozycji z kwiatów. W papierowym rożku każdy rodzaj kwiatów będzie wyglądał wyjątkowo i elegancko czy to będą polne kwiaty czy dostojne róże. Ja tym razem postawiłam na kwitnący w tym czasie pięknie pachnący bez . 

Czego potrzebujemy do stworzenia rożka z kwiatów:
kwiaty dowolny rodzaj,
karton/ papier pakowy wymiary 25 x 35 cm,
kokarda/ sznurek,
klej na gorąco/ klej, 
nożyczki.

Kwiaty Dzień mamy, diy, zrób to sam, dzień matki, kwiaty, bez

Przygotowanie rożka z kwiatów zrób to sam jest banalnie proste. Przygotowany papier zwijamy w rożek na taka szerokość i długość jaka jest nam potrzebna, aby zmieścić wszystkie kwiaty i sklejamy klejem ja użyłam mojego ukochanego kleju na gorąco, ale zwykły klej uniwersalny też sobie poradzi. Jedyne co nam pozostaje to przewiązać rożek kokardą, ja użyłam sznurka bardziej pasował do surowego papieru pakowego i umieszczenie w nim kwiatów.

Kwiaty Dzień mamy, diy, zrób to sam, dzień matki, kwiaty, bez

Kwiaty Dzień mamy, diy, zrób to sam, dzień matki, kwiaty, bez

Taka prosta do przygotowania kompozycja wygląda bardzo nowocześnie i estetycznie, dlatego bardzo zachęcam Was do takiej formy wręczenia kwiatów swoim mamom w tym wyjątkowym dniu.

You May Also Like

0 komentarze