SKRZYNKA NA NAPOJE DIY NA DZIEŃ TATY

by - czerwca 21, 2017

Ten projekt będzie jednym z tych projektów na pozór bardziej - jak ja to mówię - chłopczyńskich, ale to tylko pozory. Skrzynka na napoje, słodycze właściwie wszystko co można umieścić finezyjnie w butelkach będzie fajnym prezentem na zbliżający się dzień taty. Ja jako córusia tatusia wiem, że największy efekt łał jest jak tata dostaje prezent, który jest zrobiony własnoręcznie. Są świeczki w oczach, a później następuje tzw. chwalenie się kolegom i nie ma znaczenia czy pociecha ma 2, 5, 15 czy 30 lat zawsze działa tak samo.


Do wykonania skrzynki DIY na dzień taty potrzebujemy:
deski sosnowej o wymiarach 110 x 12 x 2 cm.
1 m sznura o grubości ok 14 mm.
gwoździ ozdobnych.
kleju do drewna.
olej do drewna.
butek z napojami/po napojach.
wyrzynarki/ trajzegi.
wiertarki.
otwornicy 16 mm.
młotka.


Moja deska sosnowa miała długość 110 cm oczywiście wasza skrzynka, może mieć inne wymiary, ale pamiętajcie w takim przypadku o zmniejszeniu proporcji w każdej części skrzynki. Deskę przycinamy na trajzedze lub za pomocą wyrzynarki , aby uzyskać dwa boki skrzynki o wymiarach 30 x 12 cm, podstawę skrzynki 22 x 12 cm oraz dwie poprzeczne deseczki o wymiarach 26 x 6 cm. Górną część boków przycięłam na wzór trapezu równoramiennego. 



W bokach w węższej części wycinamy za pomocą otwornicy otwory w których później umieścimy sznur będzie on służył za rączkę skrzynki zrób to sam. Każdy element skrzynki malujemy olejem do drewna.


Do podstawy mocujemy boki najpierw na całej długości kleimy klejem do drewna, później wzmacniamy konstrukcję ozdobnymi gwoździami.



W późniejszej kolejności mocujemy poprzeczne deseczki do boków skrzynki, aby butelki nie wypadały ze skrzynki. W otworach w bocznych ściankach skrzynki DIY wkładamy sznur i na końcach wiążemy pęki. 



Skrzynka jest praktycznie gotowa pozostaje nam tylko umieścić w niej butelki. Ja postawiłam na butelki ze słodyczami wyglądają nietuzinkowo, kolorowo i osłodzą napewno tatusiowe podniebienie. Wykorzystałam buteleczki po soczkach dla dzieci, nakrętki pomalowałam czarnym sprejem, aby dawały kontrast kolorowym cukierkom i wypełniłam je słodyczami.




Skrzynka na butelki będzie fajnym gadżetem na wypad z kolegam, transport napojów w takiej skrzyneczce doda tacie dużo klasy i napewno zaskoczy jego kumpli. 






You May Also Like

0 komentarze