SANDAŁY Z POMPONAMI DIY

by - lipca 18, 2017

Sandały z pomponami to must have tego i poprzedniego lata. Blogerki i gwiazdy z pierwszych stron gazet oszalały na ich punkcie, my też je pokochałyśmy. W tym poście pokaże Wam jak niewielkim kosztem i nakładem pracy zrobić samodzielnie sandały z pomponami, które będą wyglądały jak te za kilkaset złotych, które dopełniają niejedną stylizacje.


Sandały, Rzymianki, Pompony

Czego potrzebujemy do zrobienia sandałów z pomponami DYY:
sandały rzynianki,
włóczka / mulina,
kółeczka metalowe,
koraliki/  ozdoby.

Sandały zrób to sam, summer, pompony

Ja swoje sandały zakupiłam od producenta na aukcji allegro zapłaciłam za nie ok 20 zł plus przesyłka. Sandały z Zakopanego mają przewagę nad pozostałymi rzymiankami w niskiej cenie - są wykonane z naturalnej skóry.

DIY, Zrób to sama, włóczka, pompony

W pierwszej kolejności rozsznurowujemy sandały i na rzemienie nakładamy małe metalowe kółeczka na których będziemy montowali pompony i inne gadżety. Możemy tą czynność ominąć wówczas pompony będą musiały być mocowane bezpośrednio na rzemieniach, zdecydowanie jednak polecam użycie kółeczek w późniejszym użytkowaniu są bardzo pomocne.

rzymianki, włóczka, pompony, lato

Pompony do sandałów DIY, można zrobić kilkoma technikami ja wybrałam chyba najprostszą i najszybszą. Włóczkę nawijamy na widelec. Tak! Na widelec! Środek pompona przewiązujemy kawałkiem włóczki, ściągamy z widelca i rozcinamy. 

pompony, moda, fashion, summertime

Pompony mocujemy na kółeczkach, które wcześniej założyliśmy na rzemieniach, sandały ozdabiamy koralikami lub innymi gadżetami wedle uznania.

Sandały z Pomponami zrób to sam.

Sandały po takim zabiegu już nie będą zwykłymi sandałami z Zakopanego, będą sandałam z Zakopanego, na widok których, będą wzdychały koleżanki. Sandały w których nie przejdziesz obojętnie nie przykuwając wzroku.


zrób to sama, pompony, rzymianki, Must have





You May Also Like

0 komentarze