GIRLANDA Z PAPIERU NA HALLOWEEN DIY

by - października 26, 2017

Wieczór Halloween to nie tylko dobry moment na zabawę dla dzieciaków, ale też dla tych starszych „dzieci”. Nieodłącznym elementem wieczoru Halloween są dekoracje, tym razem chciałam Wam pokazać jak samodzielnie zrobić  papierową girlandę na Halloween. 

ozdoby halloween zrób to sam

Czego potrzebujemy do stworzenia girlandy papierowej na Halloween DIY:

karton/ czarny karton,
czarna farba,
czarny mazak,
czarna, biała mulina,
chusteczki higieniczne;

Girlanda papierowa z nietoperzy na Halloween:


W pierwszej kolejności z załącznika poniżej wycinamy szablon nietoperza. Jeśli posiadacie możliwość nadruku na czarnym kartonie, albo po prostu macie czarny karton odpada Wam malowanie nietoperzy na czarno, jeśli jednak nie posiadacie takiej możliwości jak ja, to na białym kartonie odrysowujemy nietoperze w podwójnej ilości. Wymierzamy długość girlandy pamiętajcie o przedłużeniu muliny o długość mocowania ozdoby. Za pomocą kleju mocujemy nietoperze na mulinie składając dwa nietoperze ze sobą pomiędzy którymi puszczamy mulinę. W przypadku, gdy tak jak mój Wasz karton nie był w czarnym satysfakcjonującym Was kolorze malujemy nietoperze. Po wyschnięciu girlanda z nietoperzy jest praktycznie gotowa pozostaje Wam tylko zawieszenie jej. 

ozdoby halloween z papieru

papierowy nietoperz, diy


Girlanda duchy na Halloween:


Ja do tej ozdoby użyłam chusteczek higienicznych, oczywiście Wy możecie zamiennie użyć bibuły lub białej tkaniny, ja celowo użyłam takiego surowca. Chciałam Wam pokazać jak zrobić coś z niczego, jak goście biegną po schodach, a na ozdoby Halloweenowe zabrakło czasu. 
Z jednej chusteczki formujemy kulkę, z której powstaje podstawa główki duszka. Na środku drugiej chusteczki kładziemy kulkę i formujemy duszka. Mocujemy duszka przy głowie za pomocą muliny i  rysujemy oczy, usta według uznania.

papierowe ozdoby halloween

halloween ozdoby papierowe

halloween gifts, diy


Mam nadzieję, iże ten post zachęcił Was do wykonania ozdoby na Halloween zrób to sam, która fantastycznie zdobi wnętrza, a wykonanie jej  zajmie Wam zaledwie kilka minut.

ozdoby na halloween

halloween zrób to sam

papierowe ozdoby halloween

You May Also Like

2 komentarze