BETONOWE ŚWIECZNIKI DIY

by - października 08, 2017

Beton to kompozyt powstały ze zmieszania cementu, kruszywa oraz wody.Uwielbiam beton, surową cegłę, szkło i drewno. Cudownie czuję się w industrialnych, loftowych wnętrzach, aż się sama sobie dziwię, że jest to pierwszy post na blogu, którego gwiazdą jest beton. Pierwszy ale zapewniam Was nie ostatni. W tym poście zaprezentuję Wam jak można  wykorzystać zimny, surowy beton do ozdoby wnętrza, który tylko z pozoru jest zimny w takiej odsłonie jest cudownie „oszczędny” po prostu industrialny. 

BETONOWY-ŚWIECZNIK-DIY

Czego potrzebujemy do stworzenia betonowych świeczników DIY:

beton
woda,
pudełka kartonowe, 
opakowania plastikowe,
taśma klejąca,
nożyczki,
wiaderko,
wiertarka,
mieszadło;

W pierwszej kolejności przygotowujemy bazę czyli pudełko które będziemy wypełniali betonem. Ja przygotowałam kwadratową podstawkę pod świeczniki oraz trzy owalne świeczniki na szerokie świece. Pudełko kwadratowe wzmocnione taśmą klejącą z którego powstała podstawka wypełniłam na grubość 1,5 cm betonem i odstawiłam do wyschnięcia. Trzy plastikowe owalne opakowania po sałatkach wypełniłam betonem, aby była możliwość osadzenia świecy w środku umieściłam kubeczek na napoje w ten sposób powstał otwór na świecę. Oczywiście każdy z Was może wykorzystać  opakowania takie jakie macie pod ręką ewentualnie w takim kształcie, i rozmiarze jaki uznacie za najodpowiedniejszy.

BETONOWA PODSTAWKA POD ŚWIECZNIK DIY

BETON-ŚWIECZNIK-DIY

BETONOWE-ŚWIECZNIKI-DIY-CANDLE

Betonowe świeczniki DIY nie są jedynie dodatkiem pasującym do surowych wnętrz, niedroga dekoracja może świetniae sprawdzić się podczas przyjęć oryginalnie będzie wyglądała na stole lub jako ozdoba, która ustawiona na podłożu rozświetli taras podczas wieczorowej pory.

CANDLE-DIY

BETONOWE ŚWIECZNIKI BETONOWA PODSTAWKA DIY





You May Also Like

4 komentarze