TACA PODSTAWKA DO FILIŻANKI DIY

by - września 18, 2018

Ostatnio wydarzyła się prawdziwa porcelanowa tragedia, potłukł się spodeczek od mojej ulubionej filiżanki. Nie bardzo chciałam się z nią rozstawać, a zdecydowanie nie lubię pić kawki bez spodeczka. Napewno w każdym domu jest taka samotna filiżanka która potrzebuje spodeczka. Tym razem pokażę Wam jak zrobić samodzielnie alternatywę do samotnej filiżanki do kawy czy kubka do herbaty.

TACA Podstawka do filiżanki

Do wykonania podstawki filiżanki DIY potrzebujemy:

ramka na zdjęcie,
tkanina, papier ozdobny,
nożyczki.

Podstawka pod filiżankę


Z tylnej części ramki usuwamy, podpórkę i zaczepy do wieszania ramki. Z tkaniny lub ozdobnego papieru wycinamy prostokąt o wielkości ramki. Na koniec w ramce umieszczamy wzorzystą tkaninę lub papier zakładamy na ramkę tylnią cześć i podstawka DIY do filiżanki lub kubeczka gotowa!

Podkładka Pod Kubek DIY

Podkładka Pod KUBEK DIY


You May Also Like

6 komentarze

  1. Świetny pomysł dziewczyny, ramka na zdjęcia jako taca ;) do tego można wydrukować dowolną grafikę czy zdjęcie, także dobra opcja. Bardzo lubię DIY wydaje mi się, że dopiero dzięki takim dodatkom wnętrze nabiera charakteru.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post

    https://popiolkova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście sama podstawka pod filiżanki również jest bardzo ważnym elementem, le muszę przyznać że i tak najważniejsze są same filiżanki. Dlatego jeśli ja mam tylko okazję to w sklepie https://duka.com/pl/kawa-i-herbata/filizanki zamawiam sobie kolejne filiżanki i to właśnie takie których jeszcze nie ma w mojej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń