TOREBKA NA SZYDEŁKU Z WŁÓCZKI SPAGHETTI DIY

by - października 24, 2018

To jest mój ostatni projekt z którego jestem mega dumna niby nic trudnego, ale przeproszenie się z szydełkiem zajęło mi chwilkę. Nigdy wirtuozem szydełkowania nie byłam o robienia na drutach nie wspomnę stąd, aż się prężę z zachwytu, raz na  jakiś czas można być nieskromnym. Powstały trzy torebki z włóczki spaghetti DIY tak naprawdę jedna z totalnego przypadku i z totalnej improwizacji, dwie pozostałe już były bardziej przemyślane. Ja swoją wersję sprezentowałam mojej siostrze i tak sobie pomyślałam, że to fajny pomysł na prezent świąteczny jest jeszcze troszkę czasu, aby sprawić jakiejś bliskiej osobie taką zamotaną torebkę. 

Czarna Torebka

Do wykonania torebki robionej na szydełku z włóczki spaghetti potrzebujemy:

włóczkę spaghetii ok 120m, 
szydełko 8 mm,
łańcuszek,
karabińczyk i elementy do mocowania łańcuszka,
trochę chęci.

Torebka zrób ją sama

Nie będę Wam opisywała schematu szydełkowania bo szczerze nie mam za dużego pojęcia kiedy są półsłupki kiedy słupki nie chcę wprowadzać w błąd. Natomiast poniżej zamieszczę linka do filmiku na podstawie którego udało mi się zrobić moją torebkę. 



Naprawdę nie trzeba mieć zbyt dużego pojęcia o szydełkowaniu, aby zrobić taką torebkę worek z włóczki spaghetti DIY, wystarczy trochę czasu, samozaparcia i torebka gotowa. Ja zachęcam do podglądania filmików na youtubie można tam znaleść bardzo dużo inspiracji i wykonać taką torebkę za 10% wartości torebki sprzedawanej w sklepach internetowych.

Torebka Na Szydełku Diy


You May Also Like

0 komentarze