ŚWIECZKA W SŁOICZKU DIY PREZENT ŚWIĄTECZNY

by - grudnia 07, 2018

Jeśli nie macie pomysłu na prezent świąteczny to chciałam Wam podsunąć gotowe rozwiązanie problemu. Aromatyczna świeczka w słoiczku zrób to sam może być świetnym prezentem nie tylko świątecznym, sprawdzi się również na inne okazje. Ja swoje świeczki wykonałam z tego co miałam w domu i efekt końcowy jest naprawdę fajny.

świeczki w szkle,


Czego potrzebujemy do wykonania świeczki DIY:

świeca,
słoiczki,
kropelki zapachowe,
świeczki na tort,
metalowa miska,
garnek,
klej na gorąco.

W pierwszej kolejności przygotowałam sobie słoiczki po deserkach Drzyka, umyłam porządnie, osuszyłam, to z nich właśnie zrobiłam świeczki, jeśli nie macie dzieciaka napewno używacie koncentratu pomidorowego, takie słoiczki tez świetnie się sprawdzą. Przy użyciu kleju na gorąco na dnie słoiczków przykleiłam świeczki na tort to właśnie z nich będą knoty w moich świeczkach. Pamiętajcie jedynie o tym, że jak wlejecie gorący wosk do słoiczków świeczki te się stopią dlatego ja swoje zabezpieczyłam dodatkowo wykałaczkami.

świeca w słoiku

Starą świece pokruszyłam na drobniejsze części i rozpuściłam w kąpieli wodnej, gdy świeca była w postaci płynnej dodałam kropelki zapachowe i wosk przelałam do słoiczków. Tak przygotowane słoiczki odstawiłam na kilka minut. Jeśli macie jakieś suszone kwiaty czy owoce możecie zatopić je w świecy, ja jedynie posypałam wierzch świecy zapachowymi mini kupeczkami.

świeca w słoiku

Aromatyczna świeca będzie super pomysłem na święta dla najbliższych. Ja swoim świecom zrobiłam dodatkowo kubraczki z włóczki spaghetti wywiązałam kokardy pod kolor z rafii, efekt jest bardzo oryginalny takich świec nie widziałam w sklepach.

świeczka w szkle

świeca w słoiku









You May Also Like

2 komentarze

  1. Efekt rzeczywiście bardzo fajny, do tego świeczka z olejkiem, tak jak lubię. Ja uwielbiam świece w domu, także na pewno się zainspiruję i spróbują zrobić podobny świecznik. Wszystkiego dobrego na Nowy Rok dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy bardzo! Życzymy również aby rok 2019 był dla Pani wyjątkowy i niezapomniany jak ubiegły rok dla nas! Serdecznie pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń