TOREBKA KOPERTÓWKA DIY ROCKOWA Z FRĘDZLAMI

by - stycznia 03, 2019

Torebki i buty to moja prawdziwa słabość czasami się zastanawiam czy mam więcej torebek czy butów. Jeśli chodzi o buty DIY sprawa jest bardziej skomplikowana niż z torebkami, ale nie do niewykonania. Pewnie nie raz powstanie coś do obuwia DIY. Tym razem znowu zrobiłam torebkę.
Już tak mam, wchodzę do sklepu i nagle widzę, że z rzeczy zupełnie przeznaczonej do czegoś innego będzie co … torebka. Przyszła pora na wersję bardziej rockową kopertówkę z frędzlami wykonana z podkładki, która zazwyczaj służy do ozdoby stołu, ale po skończeniu kopertówki nikt nie pomyśli, że w innym domu, ktoś na tym stawia kwiaty na stole.

listonoszka z frędzlami

Czego potrzebujemy do wykonania torebki rockowej z frędzlami DIY:

podkładka/tacka na stół z eko skóry,
sznurek, włóczka spaghetti,
zamek,
zestaw kaletniczy,
maszyna do szycia,
nożyczki.

ROCKOWA TOREBKA DIY

Podkładkę dzielimy na dwie części. Do jednej i drugiej części wszywamy zamek w moim przypadku był to zamek kryty.

LISTONOSZKA DIY

Pozostałe krawędzie torebki kopertowej z podkładki DIY zszywamy ze sobą na prawej stronie. Materiał z której wykonana jest podkładka nie strzępi się stąd nie ma potrzeby szycia torebki na lewej stronie i wywracania jej. Można od razu zszyć torebkę na prawej stronie.

ROCKOWA KOPERTÓWKA DIY

Przy pomocy zestawu kaletniczego wzdłuż boków torebki zrobiłam dziurki. Przez wcześniej zrobione dziurki przeciągnęłam i zawiązałam pocięte kawałki włóczki spaghetti do tego super nadadzą się rownież rzemyki albo sznurek.

CZARNA TOREBKA Z FRENDZLAMI


Voilà torebka gotowa!




You May Also Like

3 komentarze

  1. Rzeczywiście kreatywne te dziewuchy, bardzo fajny pomysł i dobre wykonane, kopertówka wygląda ładnie i na pewno się zainspiruję. Trzymajcie kciuki. Pozdrawiam dziewczyny, będę tu od czasu do czasu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! proszę pochwalić się nam swoją wersją :-)

      Usuń