SKÓRZANE GAŁKI DO MEBLI DIY SKÓRZANE KLAMKI DO MEBLI

by - marca 24, 2021

Jak zrobić skórzane gałki do mebli? Ostatnio  podjęłam się metamorfozy mebli które zakupiłam do pokoju synka. Chciałam im nadać podziej naturalny charakter. Przemalowałam meble farbą w kolorze gołębiej szarości i stwierdziłam, że super wyglądałyby do nich skórzane gałki. Szybko się jednak okazało, że za same gałki musiałabym zapłacić ponad 200 zł. Ja sroka mam oczywiście w swoim magazynku kilka kilogramów naturalnej skóry, no dobra mam kilkaset kilogramów skóry i aż wstyd byłoby nie wykorzystać jej w tym projekcie. Nie obawiajcie się, że nie macie takiego komfortu w dostępie do skóry jak ja możecie do zrobienia  skórzanych gałek do mebli DIY wykorzystać pasa od spodni!


Czego potrzebujemy do wykonania gałek do mebli DIY:
skóra (może być pasek do spodni)
nożyczki
zestaw kaletniczy/szpikulec
śrubki i nakrętki



Ja w pierwszej kolejności wykonałam mini formę gałeczek, a to z uwagi na fakt, że moje kawałki skóry nie były małe, jeśli chcecie wykonać gałki z skórzanego paska po prostu pomińcie tą czynność. Moja mini forma miała wymiar 2 cm na 12,5 cm i taki wymiar będzie miała każda gałka., oczywiście przed złożeniem jej na pół. Z kawałków skóry wycięłam gałeczki, przy pomocy zestawu kaletniczego zrobiłam dwie dziurki, które posłużą nam do mocowania gałek. Jeśli nie macie zestawu kaletniczego spokojnie możecie wykonać dziurkę np. szpikulcem. Każdy kawałek skóry złożyłam na pół i przy pomocy śrubki i ozdobnej nakrętki przymocowałam skórzaną gałkę DIY do komody.



Cała gałka kosztowała mnie około 70 groszy w sklepie, takie skórzane gałki można kupić od 17 złotych za sztukę. Nawet jeśli nie posiadacie skóry naturalnej i musielibyście zainwestować np. w pasek z którego jeszcze prościej zrobicie takie gałki to zapewniam Was, że będzie to kosztowało dużo mniej, satysfakcja będzie ogromna, a metamorfoza mebla zjawiskowa. 





You May Also Like

0 komentarze