OZDOBY KLIPSY DO BUTÓW DIY

by - kwietnia 25, 2021

Jak większość kobiet uwielbiam buty. Nie ukrywam, że mam ich sporo. Ostatnio pomyslałam, że zamiast kupować kolejną parę butów, zrobię ozdoby do nich, które w kilka sekund się zmienia na inne zmieniając tym samym styl ubioru i samego buta. Ja należę do tych osób, zbytnio nie lubią bawić się moda. Raczej w swoich stylizacjach używam nie więcej niż trzech kolorów i szczególnie nie szaleję z ubiorem, lubię mieć buty dopasowane do całej stylizacji, baaa muszę mieć buty dopasowane do stylizacji w przeciwnym razie się przebieram. Dlatego ozdoby do butów okazują się dla mnie. super rozwiązaniem.

Ozdobne klipsy do butów

                        Czego potrzebujemy do przygotowania ozdób do butów DIY

                                                    skóra/tasiemka/tkanina

                                                   klej na gorąco/igła nitka

                                                               nożyczki

                                                                 guziki

                                                       podstawa do klipsa


Klips do butów


W pierwszej kolejności z tkaniny wycięłam wykrój kokardy.  Ja swoją przygotowałam ze skóry naturalnej, ale spokojnie możecie swoje wersje przygotować tajże z innej tkanin lub z tasiemki. Wycięty wykrój złożyłam w kokardę i zaryglowałam na maszynie, przygotowałam też wersję bez szycia sklejając ze sobą elementy przy pomocy kleju na gorąco. 


ozdobne klipsy do butów


Do złożonej kokardy przymocowałam ozdobny guzik oraz klips, przy pomocy którego mocujemy ozdobę na bucie.


ozdobne klipsy do butów

ozdobne klipsy do butów

ozdobne diy do butów

ozdobne klipsy do butów

ładne klipsy do butów




You May Also Like

0 komentarze