ŚWIECZNIK DIY PIŁECZEK DO PING PONGA

by - maja 16, 2021

Kiedyś ten projekt widziałam u jednej z moich koleżanek po fachu zza oceanu. Zakochałam się w tym projekcie i bardzo chciałam żaby dotarł on do większej widowni w nadzym rodzinym ogródku. Dla mnie to projekt pt. nie podejrzewałabym, że to jest zrobione z ... i jest w mojej dziesiątce kreatywnych rzeczy z niczego, mowa oczywiście o świeczniku DIY. 

Czego potrzebujemy do wykonania świecznika DIY:

jednorazowe kieliszki najlepiej do szampana,

piłeczki do tenisa stołowego,

klej na gorąco,

spray.

Ja jako podstawę świecznika użyłam jednorazowych kieliszków do szampana. kupiłam te składane aby prościej było mi przygotować z nich świecznik. Do dolnej podstawy nóżki kieliszka przy pomocy kleju na gorąco przymocowałam piłeczki do ping ponga, górną część świecznika wykończyłam również podstawą nóżki od kieliszka. Całość pomalowałam czarnym matowym sprayem. 


Ku mojemu zdziwieniu świecznik jest stabilny, początkowo myślałam, że będzie on na małe świeczki czy tealight, ale spokojnie poradziła sobie z masywniejszymi ciężkimi świeczkami. Jak podoba wam się takie DIY?



You May Also Like

0 komentarze