JAK ZROBIĆ PROSTY ŁAPACZ SNÓW DIY

by - lipca 20, 2021

Potrafię robić na szydełku, ale takiego łapacza snów w całości sama na dzień dzisiejszy nie zrobię nie ma szans! Mimo to na ostatni organizowany wieczór Panieński powstały trzy łapacze snów DIY. 

ŁAPACZ SNÓW

Czego potrzebujemy do zrobienia łapaczy snów DIY:

obręcz,
serwetka,
kordonek,
tkaniny różne rodzaje,
nożyczki.

Bambusowe obręcze zakupiłam w @actionpolska zestaw 3 sztuk kosztował około 10 zł, koronkowe wypełnienie to ręcznie robione serwetki, znacie je pewnie z babcinych kredensów, ja część zakupiłam w tzw. lumpie część miałam od mamy. 

dreamcatcher


Serwetki dopasowałam rozmiarem do obręczy i zamocowałam je przy pomocy kordonka, takie serwetki jak dobrze poszukacie możecie kupić za kilka złotych ja zapłaciłam za serwetki od 0,5 zł do 7 zł. 

łapacz snów

Frędzle natomiast zrobiłam z tkanin, które miałam, stare prześcieradło, kawałek koronki i włóczka spaghetti świetnie się sprawdziły. 

dreamcatcher diy

Fajna ozdoba nie tylko na imprezy w stylu boho, które możecie zrobić poniżej 10 zł. Jak Wam się podoba takie szybkie DIY? 

You May Also Like

1 komentarze

  1. Bardzo podobają mi się łapacze snów wykonane z makramy. Bardzo łatwo je wykonać, a są niezwykle efektywne.

    OdpowiedzUsuń