JESIENNY WIANEK Z TRAW DIY

by - sierpnia 24, 2021

W tym roku jesień przyszła do nas zdecydowanie wcześniej niż miało to miejsce w poprzednich latach. Może dlatego, że mamy poczucie, iż ten okres letni był zdecydowanie krótszy i szybko zrobiło się zimno i słotnie. Wykorzystaliśmy ostatnie dni w których mało padało, postanowiliśmy zebrać trochę traw do jesiennych dekoracji, a także przygotować się do przyszłej wiosny. Z części zebranych traw powstał jesienny wianek.   

#BOHO

           Czego potrzebujemy do zrobienia wie jesiennego wianka DIY?      

Polne trawy, 

nożyczki, nitka, 

drut florystyczny, 

baza do wianka   

Ja już klasycznie jako bazę wianka użyłam rurkę, która zwykle jest używana jako rurka do wody, zakupiłam ją w supermarkecie budowlanym i połączyłam przy pomocy taśmy izolacyjnej formując okrąg. 


BOHO WIANEK


Trawa połączyłam ze sobą przy pomocy nitek w takiej Kupce trawy umieściłam około sześciu, ośmiu pojedynczych gałązek. 


JESIENNY WIANEK

Po przygotowaniu wszystkich Bukiecików traw przeszłam do mocowania ich na mojej bazie. Trawy przymocowałam do  bazy przy pomocy druciku florystycznego tak aby jedna paczka zachodziła na drugą aby nie było widać bazy. 


WIANEK Z TRAW

Na koniec psikałam całość lakierem do włosów i za mocował kawałek Raffi która będzie spełniała rolę pętelki do wieszania wianka.

JESIENNY WIANEK BOHO


You May Also Like

0 komentarze