ZAWIESZKA NA SMOCZEK DIY

by - września 10, 2017

W ostatnim czasie rzadziej miałam możliwość przygotowania jakiś kęsków na bloga, a to za sprawą małego groszka, który kiełkuje w moim brzuchu. Moje samopoczucie wraca powoli do normy stąd też siła na nowe projekty, bo motywacji zawsze miałam całe mnóstwo. Nowy post na bloga powstał tak naprawdę z potrzeby posiadania i zamiłowania do dłubania, tym razem chciałam Wam pokazać jak w łatwy sposób i za niewielką cenę zrobić zawieszkę na smoczek dla niemowlaka. 

Smoczek-koraliki-zawieszka-diy

czego potrzebujemy:
klips do szelek,
tasiemka 1m,
koraliki drewniane;

smoczek, niemowlak, zawieszka diy

Klips do szelek kupiłam w pasmanterii za ok 3 zł tasiemkę miałam już w domu jeśli nie macie możecie ją zakupić również w pasmanterii zdecydowanie wystarczy Wam 1 m. Koraliki natomiast kupiłam jednym ze sklepów do robótek ręcznych, w internecie jest całe mnóstwo różnego rodzaju koralików wiec jeśli macie chęć zrobienia smyczki na smoczek w innym kolorze na pewno znajdziecie coś dla siebie. 

Smoczek, zawieszka , smoczek, dziecko, DIY

Przygotowanie zawieszki na smoczek jest dziecinnie proste. Mocujecie tasiemkę czy sznurek na klipsie do szelek w taki sposób aby na drugim końcu powstała pętla do mocowania smoczka czy gryzaka. Przez oczko które powstała przewlekamy koraliki. Ja największe korale przewlekłam na samym początku tak aby były one najbliżej klipsa później przewlekałam coraz mniejsze i mniejsze zakończając supełkiem, aby koraliki się nie przemieszczały. Na sam koniec ozdobiłam smycz kokardką w kolorze koralików i gotowe.

Zawieszka na smoczek diy


Na portalach z produktami dla dzieci ceny takich zawieszek wahają się od 40 do 70 zł moja smycz kosztowała niecałe 10 zł i dała mi dużo satysfakcji że została zrobiona własnoręcznie.


You May Also Like

0 komentarze