TOREBKA BOHO WOREK PLECIONY DIY

by - sierpnia 06, 2018

Wszyscy chyba wiedzą, że jestem antytalenciem w zakresie „robótek ręcznych”, drutami mogłabym połamać sobie ręce. Strasznie ubolewam nad brakiem tych umiejętności, niejednokrotnie próbowałam nauczyć, się robić na drutach czy szydełku, ale nawet moja babcia mówi, że nic z tego nie będzie. Zamarzyła mi się pleciona torebeczka w stylu boho i co, jak się nie potrafi ruszać rękoma trzeba ruszyć głową. Przy braku umiejętności musiałam skorzystać z półproduktu przeznaczonego do zupełnie innego zastosowania.

Pleciony Worek, Pleciona Torba

Do wykonania torebki boho plecionej DIY potrzebujemy:

koszyczek pleciony na kosmetyki,
łańcuszek ok 2 m,
karabińczyki 2 szt.,
sznurek lub wstążka ozdobna.

Torebka zrób to sama


Podczas zakupów w sklepie z artykułami do domu JYSK wpadł mi w ręce koszyczek, który zwykle wykorzystywany jest do przechowywania kosmetyków w łazience, gdy tylko go zobaczyłam wiedziałam co z niego będzie… TAK …torebka w stylu boho pleciona moja wymarzona!

Zrób to sama torebka, Boho

Przygotowanie takiej torebki jest totalnie banalną sprawą. Dwa karabińczyki zamocowujemy po dwóch stronach koszyczka na nich zawieszamy łańcuszek o takiej długości, aby tworzył pasek na ramię, ozdobny sznurek przeplatamy w górnej części koszyka, aby po ściągnięciu sznurka tworzył się z koszyczka worek.. Łańcuszkiem, który pozostał niekorzystany ozdabiamy torebkę i praktycznie mamy gotowy boho worek.
Pleciona Torebka, Plecione DIY


Boho Diy

Zrób TO Sam Torebka Boho

Torebki plecione w stylu boho są hitem tego lata, ceny za ręcznie robioną torebkę wahają się od 200 do 400, a nawet 500 zł, mnie taka torebka kosztowała 20 zł i naprawdę niewiele pracy. 

You May Also Like

4 komentarze

  1. Świetny pomysł, chyba się skuszę zrobić taki worek, ślicznie się prezentuje.
    Pozdrawiam https://thesweetestcoupleintheworld.blogspot.com/2018/08/zaczynamy-razem-przygode-z-siownia.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy do zrobienia takiej torebki nadadzą się sznurki bawełniane? Zostały mi po robieniu szalika i myślę co by tu zrobić, żeby je wykorzystać do końca :)
    Drugie pytanie to, czy wszywacie podszewkę do środka? Takie orebki chyba pracują cały czas i martwi mnie to, że wypadną rzeczy przez dziurki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że sznurki bawełniane dadzą rade :-) ja pierwowzór zrobiłam ze sznurka bawełnianego, który wykorzystywany jest np. przy troczkach w bluzach torebka była sztywniejsza, ale też fajna. Co do drugiego pytania użytkuję kilka torebek tego typu do żadnej nie wszywałam podszewki i powiem szczerze nigdy nie zdarzyło mi się, aby coś z niej wypadło-nawet małe przedmioty, torebki tego typu nie są lekkie nie chciałam ich dodatkowo dociążać.

      Usuń