TORT Z PIELUCH DIY

by - lipca 23, 2018

W moim otoczeniu nastąpił prawdziwy baby boom! Dzieciątka rodzą się co chwilę i co chwile szykujemy kolejny baby shower albo po porostu witamy maluszka na świecie.  Jako mama czteromiesięcznego Drzyka uważam, że tort z pieluch jednorazowych jest świetnym pomysłem na pierwszy prezent. Pokażę Wam jak zrobić tort z pieluszek krok po kroku, który ucieszy przyszłych rodziców małej księżniczki lub młodego smyka.

Tort Z Pampersów, Jak Zrobić

Do wykonania tortu z pieluszek jednorazowych DIY potrzebujemy:

podstawy do tortu, okrągłego kartonu,
pieluszki jednorazowe ok 60 szt.,
trzy paczki chusteczek jednorazowych, średniej wielkości pudełko,
gumki recepturki,
wstążki,
ozdoby,
klej na gorąco.

Tort z Pieluch Jak Zrobić

Na podstawie do tortu ustawiłam trzy opakowania chusteczek nawilżających, które połączyłam ze sobą za pomocą gumki recepturki. W około chusteczek układałam jednorazowe pieluszki na zakładkę w taki sposób, aby tworzyły okręg. 

Tort Z pieluch dla chłopaka

Mój tort miał trzy poziomy, więc w sposób opisany powyżej ułożyłam wszystkie trzy piętra przewiązując je tasiemką lub gumką recepturką. Każdy z poziomów udekorowałam wstążkami łącząc je klejem na gorąco, w kolorze szarymi i różowymi tak tak, tym razem będzie to prezent dla małej księżniczki. Buciki i pozostałe ozdoby zakupione w sklepie z artykułami na party przymocowałam klejem na gorąco.

tort z pieluch ile


tort z pieluch baby shower



Tort z pieluszek jednorazowych DIY jest gotowy, można go jeszcze zapakować w cylafan, aby podczas transportu nie uszkodził się. Taki prezent będzie bardzo praktyczny dla przyszłych rodziców i nacieszy oko młodej mamy.

You May Also Like

0 komentarze