TOREBKA KOPERTÓWKA NA SZYDEŁKU Z WŁÓCZKI SPAGHETTI DIY

by - listopada 09, 2018

Totalnie wciągnęłam się w szydełkowanie jak tylko znajdę wolną minutkę od razu hekluję :-). Tym razem powstała torebka kopertowa DIY z włóczki spaghetti może nie w typowych jesiennych kolorach, ale jest uzupełnieniem mojej jesiennej stylizacji. Ostatnio na przekór wszystkiemu zakochałam się w fiolecie i różu, jako młoda dziewczyna nigdy nie założyłabym nic w tych kolorach, ale widocznie i do różu trzeba dorosnąć! Teraz muszę dorosnąć do tego, aby nagrać filmik jak taką torebkę wykonać, trzymajcie kciuki za moje przełamanie się.

Kopertówka

Do wykonania torebki kopertówki na szydełku z włóczki spaghetti potrzebujemy:

włóczkę spaghetii ok 60m w dwóch kolorach, 
szydełko 8 mm,
trochę chęci.

Kopertówka na szydełku

Zakochałam się w tej torebce zwłaszcza w tych frędzelkach, które super przełamują słodycz tego landrynkowego różu.

Kopertówka diy, torebka


You May Also Like

2 komentarze

  1. Ciekawy pomysł i piękne wykonania, torebka bardzo mi się podoba, choć sama pewnie nie potrafiłaby jej wykonać. Pozdrawiam dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To naprawdę nic trudnego proszę spróbować i się przekonać :-)

    OdpowiedzUsuń