FOTOBUDKA DIY

by - listopada 23, 2018

Jak już wspominałam w poprzednim poście ostatni czas był bardzo ważny dla mojej rodzinki, a tym samym dla naszej kreatywnej ekipy. Jestem bardzo daleka od sprzedawania prywatności, stąd nie pokażę efektu końcowego fotobudki DIY, która była jedną z atrakcji na wieczór panieński mojej siostry, ale uwierzcie mi zabawa była przednia, a zdjęcia wyszły superanckie. Ja do stworzenia planu fotobudki DIY zrobiłam rozety z papieru do pakowania i bibuły umieszczając je jedna przy drugiej. Koła które są na zdjęciach zostały zrobione z hulahup różnej wielkości. Owinięte zostały zieloną bibuła, a na nich umieszczono kwiaty, storczyki i goździki wraz z zielona mertą i eukaliptusem wszystko trzymało się na druciku florystycznym.

Fotobudka Zrób TO Sama

czego potrzebujemy do stworzenia gadżetów do fotobudki:

karton/pudełko,
kolorowy blok,
sztywny papier kolorowy,
mazaki, 
patyczki do szaszłyków,
klej na gorąco, 
nożyczki, nożyk.

W pierwszej kolejności z rozłożonego pudła zrobiłam ramkę na którą przykleiłam ozdobny papier w różowym kolorze, na koniec mazakiem zrobiłam napis. 

Fotobudka , Ślub

Z  kartek bloku różowego i złotego wycięłam gadżety, szablony pobrałam z internetu. Super efekt dają okulary w różnym kształcie. W zależności od rodzaju imprezy możecie wyciąć wzory odpowiadające tematyce imprezy, ja przygotowałam różne napis, okulary, szampanki z kieliszkami w dwóch kolorach oraz różnej wielkości usta, wąsy itd. Z pozostałych kolorowych kartek wycięłam prostokąty różnej wielkości i za pomocą mazaków naniosłam napisy. Wszystkie przygotowane gadżety przykleiłam klejem na gorąco do patyczków do szaszłyków.  Większość potrzebnych rzeczy do stworzenia fotobudki zrób to sam zakupiłam w sklepie Action, zdecydowanie polecam wzorzyste i kolorowe bloki od nich.

Photo booth diy

fotobudka zrób to sam diy

Ślub, Fotobudka DIY

Wieczór Panieński, Photo Booth DiY

FOTOBUDKA ŚLUB

FOTOBUDKA DIY

Gadżety do fotobudki DIY umieściłam w piance florystycznej, na której wcześniej zostały ułożone kwiaty, tym samym takie zestawienie świetnie pasowało do kół, które zbudowały plan.

Photo Booth DIY, BRIDE Weeding

ŚLUB FOTOBUDKA, Photo Booth, Bride

 Na naszej imprezie nie było problemu z oświetleniem planu pomimo, iż był wieczór  lampa fotograficzna, wraz ze statywem do aparatu, które mamy do zdjęć bardzo nas wspomogła. Myślę, że i bez tych „wspomagaczy” można zrobić bardzo fajne zdjęcia w fotobudce DIY czego przykładem są zdjęcia wrzucone pod tym wpisem, nie zostały zrobione żadnym profesjonalnym sprzętem lecz telefonem bez dodatkowego oświetlenia tak jak inne zdjęcia na moim blogu. Jeśli nie macie pomysłu na atrakcję czy zabawę na imprezę czy to panieński czy urodziny czy jakieś inne spotkanie polecam zrobić samodzielnie fotobudkę.

Fotobudka zrób to sama




Fotobudka zrób to sama







You May Also Like

3 komentarze

  1. Podziwiam Twoją kreatywność! Ostatnio byłam na przyjęciu weselnym, na której obecna była fotobudka https://zrobmysobiefotke.eu/fotobudka/ . To świetna metoda na utrwalenie radosnych chwil w grupie. Sama zrobiłam kilka pamiątkowych fotek, na których widok teraz uśmiech gości na mojej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. To niesamowite co można wyczarować z kartonu i kilku dodatkowych akcesoriów! Tymczasem dla tych, którzy chcą zacząć własny biznes z profesjonalną fotobudką polecam stronę tego producenta budek fotograficznych http://budka4u.pl/. Współpraca z Budka4u przebiega bezproblemowo – firma ta jest pewnym i rzetelnym kontrahentem, który poleca się szerokiemu gronu odbiorców.

    OdpowiedzUsuń