TURBAN DLA DZIECKA DIY

by - stycznia 21, 2019

W ostatnim czasiem w naszym towarzystwie na świat przyszły maleńkie dziewczynki. Z racji, iż do tej pory dziecięce środowisko było mocno chłopięce małe księżniczki są dla nas jak perełki. Może od teraz będzie na blogu więcej projektów dla dziewczynek :-) nie będą wpadały w próżnie, nie ukrywam, że dużo łatwiej jest mi wymyślić jakieś fajne rzeczy dla dziewczynek niż dla chłopców.

Turban dla dziewczynki zrob to sam

Czego potrzebujemy do wykonania turbanu dla dziewczynki DIY:

tkanina dresówka 
wysokość obwód głowy + 4 cm, wysokość obwód głowy + 4 cm,
igła, nitka,
nożyczki,
opcjonalnie maszyna do szycia

Z tkaniny dresówki lub innej elastycznej tkaniny wycinamy kwadrat o wymiarach długość i szerokość obwód głowy dziecka plus 4 cm. W naszym przypadku był to kwadrat o wymiarach 50 x 50 cm. Tkaninę składamy na pół i wytyczamy łuk.

turban zrób to sam

Po wyryczeniu łuku ja w pierwszej kolejności przeszyłam turban DIY na maszynie w odległości ok 7 cm od krawędzi, możecie tą czynność pominąć ja natomiast uznałam, iż w takiej formie turban będzie dużo bardziej trwały. 

turban diy

W odległości ok 7 cm od krawędzi łuku przy pomocy igły i nitki przyfastrygowałam turban, przez tą czynność powstała nam fajna falbanka. Pamiętajcie aby dobrze zamocować fastrygę, aby podczas zakładania na główkę malutkiej dziewczynki fastryga nie puściła.

turban zrób to sam
Tak wykonany turban nie wymaga dużych umiejętności krawieckich i powiem szczerze jest totalnie banalny przygotowanie takiego turbaniku zajmuje nie więcej niż 15 min. Świetnie się sprawdzi do stylizacji małej dziewczynki, a latem będzie chroniła główkę przed słońcem.

czapka dla dziewczynki diy



You May Also Like

0 komentarze