CZEKOLADKI DIY NA WALENTYNKI

by - lutego 11, 2019

Lada dzień walentynki i z tej okazji mam dla Was propozycję na prezent walentynkowy DIY. Dość prosty do wykonania, a efektowny. Z reguły obdarowujemy tego dnia bliskich kwiatkami lub czekoladkami. Ja proponuję te drugie, ale czekoladowe serduszka DIY. Bliska osoba zdecydowanie bardziej ucieszy się z czekoladek przygotowanych własnoręcznie.

Walentynki DIY
Dodaj napis

czego potrzebujemy do przygotowania walentynkowych czekoladek DIY: 

biała czekolada ok. 2 tabliczek,
lentilki,
kolorowa posypka do ciasta,
foremki do lodu.

Czekoladki na walentynki zrób to sam
Na spód foremki do lodu wrzuciłam lentilki oraz kolorową posypkę do ciasta. Czekoladę rozpuściłam w kąpieli wodnej tj. połamałam ją na kawałki i umieściłam w metalowej mice o większej średnicy niż średnica garnuszka w której podgrzałam wodę. Miskę umieściłam na garnuszku tak, by wrzątek jej nie dotykał. Czekoladę podgrzewałam na małym ogniu do temp 45 stopni, co jakiś czas mieszając, aż do roztopienia. Płynną biała czekoladą zalałam foremki w których już wcześniej były lentilki i posypka. Odstawiłam do lodówki, czekoladowe serduszka diy do stężenia.

prezent na walentynki zrob to sam

prezent walentynkowy


Tak przygotowane czekoladki wystarczy ładnie zapakować i podarować bliskiej osobie w dzień zakochanych!

Prezent walentynkowy

Prezent Walentynki

czekoladki zrób to sam


You May Also Like

2 komentarze

  1. Wyglądają bardzo smacznie, dzięki za inspiracje. Już po walentynkach, ale na takie pyszności nigdy nie jest za późno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda w takiej formie czekolada bardziej smakuje o ile może to cudo bardziej smakować ;-)

      Usuń