FLOWER BOX DIY DZIEŃ KOBIET

by - marca 06, 2019

Wielkimi krokami zbliża się Dzień Kobiet. Jeśli chodzi o ten dzień mój post skierowany jest bardziej do panów, ale wiecie dziewczyny zawsze znajdzie się okazja, aby "pobawić" się pięknymi kwiatami. Taki flower box jest fajnym pomysłem na prezent nie tylko na dzień kobiet, a jak nie znajdziecie okazji do podarowania go jakiejś bliskiej osobie, to świetnie sprawdzi się jako ozdoba stołu tak jak u mnie.


Pudełko z kwiatami zrób to sam

Czego potrzebujemy do stworzenia kwiatów w pudełku DIY:

kwiaty dowolny rodzaj,
pudełko ozdobne,
gąbka florystyczna, 
folia florystyczna
nożyczki.


Pudełko z kwiatami zrób to sam

Przygotowanie kwiatów w pudełku zrób to sam jest bardzo proste. Przygotowane pudełko  wykładamy folią florystyczną, w taki sposób, aby gąbka florystyczna, którą umieścimy w pudełku nie przeciekała. Gąbkę florystyczną umieszczamy w pudełku i na niej układamy kompozycję z kwiatów i zielonych dodatków. Na sam koniec kwiaty w pudelku DIY możemy przewiązać kokardą ja pominęłam tą czynność, gdyż mój flower box bez wstążki wyglądał idealnie.


FLOWER BOX DIY

Pudełko z kwiatami zrób to sam

Prosta do przygotowania kompozycja wygląda bardzo nowocześnie i estetycznie, niewielkim nakładem pracy możemy stworzyć coś co sprawi efekt „łał” samodzielnie wykonana kompozycja napewno da wiele radości i przyjemności niejednej kobiecie.


Pudełko z kwiatami zrób to sam


You May Also Like

5 komentarze

  1. Bardzo ciekawy pomysł na wyeksponowanie kwiatów, zawsze to coś innego. Ja lubię dawać i dostawać kwiaty, we wnętrzach bardzo dobrze się prezentują, od razu w domu robi się przytulniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak, kwiaty tworzą klimat w domu i "wykańczają" wnętrza ;-)

      Usuń
  2. Moja żona dostała 99 róż więc też nie jest źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę podsunąć ten pomysł na prezent mojemu chłopakowi :D

    OdpowiedzUsuń