T SHIRT KOSZULKA DIY Z POMPONAMI

by - maja 03, 2019

Strasznie mało czasu spędzam na blogu czy na IG mam nadzieję, że wszystko ulegnie zmianie w niedługim czasie jak tylko skończymy remont mieszkania, a wtedy będzie wysyp DIY. Moja głowa jest pełna pomysłów. Totalnie na spontanie powstał T shirt DIY z pomponami. Miałam biały T shirt, na którym miałam kropeczkę, plamkę po podkładzie, każda dziewczyna wie plama nie do usunięcia, koszulka do wyrzucenia,  postanowiłam przyszyć do niej pompony, które już miałam w domu wyszedł z tego oryginalny wiosenny, świeży T shirt.

KOSZULKA Z POMPONAMI DIY

Czego potrzebujemy do stworzenia T-shirt DIY z pomponami:

T-shirt
pompony moje są z Empiku
nitka, igła/ klej na gorąco

TSHIRT Z POMPONAMI DIY

Ja swoje pompony przyszyłam przy pomocy igły i nitki można je również przykleić klejem na gorąco, ale nie wiem jak pompony będą się trzymały po praniu. Pompony przymocowałam nieregularnie tak, aby kolory które się powtarzają nie były obok siebie. 

KOSZULKA Z POMPONAMI ZROB TO SAM


Całe wykonanie jest dziecinnie proste trzeba poświecić chwilkę czasu, ale poradzi sobie z tym DIY nawet sześciolatek.

You May Also Like

4 komentarze