GRAFIKA PLAKAT Z MAPĄ MIASTA

by - lipca 07, 2019

Udało mi się nareszcie zrobić małe DIY, tak naprawdę pierwsze do naszego nowe M. Strasznie podobają mi się ramki z mapami miast. Warszawa i Turyn są miastami bardzo bliskimi naszym sercom. Tak naprawdę z Warszawą nie ma problemu, aby kupić gotowy plakat, problem pojawił się dopiero z Turynem. Ja oczywiście jestem uparta dusza jak już coś sobie założyłam, to muszę to mieć i nie odpuszczę. Dotarłam na koniec internetu i nic! Turyn z Warszawą w tej samej stylizacji praktycznie nie do zdobycia więc trzeba było coś wykombinować i udało się!

MAPA MIASTA DIY

czego potrzebujemy do plakatu z mapą:
komputer,
drukarka,
papier A3 lub A2.
paspartu,
ramka.

Wpadła mi w ręce strona do tworzenia map https://snazzymaps.com, wystarczyło się tylko zarejestrować i zakasać rękawy do tworzenia swojej własnej mapy. Najtrudniejszą rzeczą w tym projekcie było wybranie grafiki, która mi się spodobała i w której topografia miasta wygląda dobrze. Na starcie wiedziałam, że nie chce mapy z nazwami ulic, dzielnic czy z numerami dróg natomiast chciałam, aby mapa była czarno biała, aby Wisła była wyraźna i żeby wszystko ładnie ze sobą grało. Jak w danej mapie Warszawa wyglądała super niekoniecznie grafika z Turynem dobrze się prezentowała. Wybór z kilkunastu tysięcy różnych grafik map okazał się najtrudniejszy, ale trafiłam na swój „ideał” i oba miasta wyglądały w niej super. Utworzoną mapę zapisałam u siebie na komputerze. Pozostało mi tylko wklejenie grafiki do edytora tekstowego, wstawienie nazwy miasta, dodatkowo dodałam współrzędne geograficzne. Mapy wydrukowałam w formacie A3 i umieściłam w ramach wraz z paspartu o wymiarach 40 x 50 cm.

Obraz z mapą miasta DIY


Grafiki wyszły super! Nikt nie był w stanie odróżnić gotowych grafik, które kosztują nie małe pieniądze od tych samodzielnie stworzonych przeze mnie. Grafiki zawisną w naszej sypialni nad łóżkiem na ścianie w kolorze butelkowej zieleni. Oczywiście z „mojej” strony będzie wisiała nasza stolica! Jak tylko uda nam się doprowadzić sypialnie do stanu, który może być pokazany światu pochwalę się efektem końcowym na ścianie.

You May Also Like

3 komentarze