LODY DOMOWE DIY

by - lipca 14, 2019

Dzielę się z Wami przepisem na najpyszniejsze lody świata. Domowe lody mojej babci, chyba nie zdradzę jakiegoś rodzinnego sekretu kulinarnego! Proste lody, ale bajecznie pyszne o smaku dzieciństwa … ucieranego kogla mogla.

DOMOWE LODY

czego potrzebujemy do lodów domowych DIY:
6 żółtek jaja kurzego,
20 dkg cukru,
20 dkg śmietanki.

LODY ZRÓB To Sam

Podstawą, aby lody były najlepsze na świecie to dobre produkty, jaja muszą być świeże najlepiej domowe, śmietanka również powinna być najwyższej jakości. Na początek musimy dobrze schłodzić żółtka. Schłodzone żółtka ubijamy na kogiel mogiel z cukrem na parze. Powiem szczerze nie wiem jak wyjdą lody jak ubijemy kogel mogel w tradycyjny sposób. Oddzielnie ubijamy słodką śmietankę. Utarte żółtka łączymy z ubitą śmietana i pozostawiamy na 2,5 h w zamrażarce.

ICE CREAM DIY

Moje ostatnie lody przygotowała moja babcia, piekłam torcik bezowy i pozostało mi sporo żółtek i  może dlatego te lody są najpyszniejsze na świecie bo są babcine, ale następnym razem podejmę wyzwanie i sama spróbuję zrobić najpyszniejsze na świecie domowe lody babci Jasi.

You May Also Like

2 komentarze