GUMKA DO WŁOSÓW DIY

by - sierpnia 25, 2019

Nie wiem czemu tak się dzieje, ale bardzo duża część rzeczy, które robie DIY jest do tzw. „szuflady”, zawsze brakuje mi czasu na napisanie posta obrobienie zdjęć lub po prostu udostępnienie. Jak już znajdę chwilę i mam czas, Drzykol śpi, a ja jestem uporana, ze wszystkimi obowiązkami zawsze wymyślę coś do podłubania, a nie napisania. Tym sposobem bardzo mało udostępniam wpisów, i zawsze mam jakiś niedosyt. Podrzucam dziś wpis z gumką do włosów DIY hitem ostatniego czasu do której zbierałam się od wiosny i nareszcie jest!

gumka do włosów zrób to sama

czego potrzebujemy do gumki do włosów DIY:
 śliskiej tkaniny,
gumy na metry/ gumki do włosów,
maszyny/nitki, igły.

owijka do włosów

W pierwszej kolejności przygotowałam dwa prostokąty jeden o wymiarach 10/35 cm, drugi o wymiarach  10/40 cm. Wymiar drugiego prostokąta może być dowolny np.10/50 lub 10/60 cm. Drugi prostokąt jest wstążką więc jeśli chcecie, aby wstążka była dłuższa zwiększcie wymiary.
Krótsze krawędzie drugiego prostokąta ścinamy tak jak wstążkę. 

 Owijka do włosów diy

Pierwszy prostokąt zszyłam wzdłuż dłuższej krawędzi i wywróciłam na prawą stronę. Umieściłam w tunelu gumkę, przeszywam ją i połączyłam ze sobą dwa krótsze końce tkaniny. Drugi prostokąt zszywam z trzech boków, na dłuższym boku zostawiam przerwę przez którą wywróciłam tkaninę na prawą stronę i zszyłam pozostawioną dziurkę.

gumka do włosów

Pozostało jedynie przewiązanie kokardy przez gumkę. Przygotowanie takiej gumki zajmuje nie więcej niż 15 min szyjąc na maszynie, jeśli szyjecie ręcznie nieco dłużej. Uszycie gumki satynowej DIY zajmuje niewiele więcej czasu niż zamowienie w internecie, a ile satysfakcji i frajdy przy tym.

owijka, gumka do włosów



You May Also Like

1 komentarze

  1. Chciałbym się zapytać, jakie są rodzaje soczewek kontaktowych? Gdyż mam zamiar zrezygnować z okularów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń