POJEMNIKI DO PRZECHOWYWANIA DIY Z PUSZEK PO MLEKU

by - września 10, 2019

U mnie nic nie może się zmarnować. Jak widzieliście w bajkach bohaterów z chmurką nad głową, w której z dwóch śrubek robią statek kosmiczny to u mnie jest podobnie. Jak tylko mam coś niepotrzebnego to od razu znajduję temu nowe zastosowanie. Tak tak nie potrafię się z niczym rozstać to moja straszna wada.


Metalowe Pojemniki

czego potrzebujemy do przygotowania pojemników do przechowywania DIY:
 zamykane puszki,
farba do metalu,
etykiety z napisami.

Pojemniki Zrób to sam

Udało mi się uzbierać trochę puszek po mleku modyfikowanym Drzyka. W części puszek trzymamy śrubki w części nici do maszyny, a część została przeznaczona na pojemnik do przechowywania suchych produktów spożywczych. 

Metalowe Pojemniki DIY

Zanim zabierzecie się za malowanie puszek dokładnie je umyjcie i osuszcie. Ja do malowania puszek użyłam wałka i farby Hammerite super się sprawdziła, bardzo ładnie kryje i szybko schnie. 

Pojemniki do przechowywania DIY

Wisienką na torcie okazały się etykiety przygotowane na drukarce do etykiet Dymo, bardzo podobne można kupić w internecie lub wypisać ręcznie. 

Metalowe pojemniki do przechowywania

Nie ukrywam, że w poprzednim mieszkaniu z uwagi na totalny brak miejsca w kuchni nie mogłam sobie pozwolić na takie pojemniki DIY przez co zawsze był bałagan, strasznie mnie to irytowało. Obiecałam sobie ze w nowym mieszkaniu już nie będzie takiej partyzantki w kuchni i nawet nie zdajecie sobie sprawy jak bardzo jestem szczęśliwa patrząc na porządek w szafce z kaszami, ryżami i innymi mąkami.

You May Also Like

1 komentarze

  1. Widoki robią wrażenie. Ja natomiast wybieram się za jakiś czas na wakacje. Szukam dobrych okularów wayfarer. Możecie coś polecić?

    OdpowiedzUsuń