DYNIA DIY

by - października 23, 2019

Jesień w tym roku jest zjawiskowa, niebawem halloween, a jak jesień i halloween to obowiązkowo muszą być dynie. Ja postanowiłam zrobić mała alternatywę dla tradycyjnej dyni. Dynie z tkaniny DIY. 
DYNIE DIY, HALLOWEEN

Czego potrzebujemy do dyni z tkaniny DIY:

tkanina (stary t-shirt, sweter),
gałązka,
wata,
igła i nitka,
talerz/cyrkiel
nożyczki.

Jeśli nie macie tkaniny napewno znajdziecie w domu stary t-shirt, który świetnie nadaje się do zrobienia dyni DIY. Mega fajnie wyglądają też dynie ze splotem ze starych swetrów czy czapek ja niestety nie miałam nic takiego do „stracenia”. 

POMPKIN DO IT YOURSELF


Na tkaninie wyrysowujemy koło. Ja swoje odrysowałam od talerza obiadowego, taka wielkość jest wystarczająca do zrobienia małej zgrabnej dyńki.

PUMPKIN HALLOWEEN DIY

Koło przy pomocy igły i nitki fastrygujemy ok. 0,5  - 1 cm od brzegu. Pamiętajcie, aby nitka była wytrzymała, w przeciwnym razie będzie się zrywała. 

DYNIA ZRÓB TO SAM

Dwa końce nitki ściągamy i tworzymy mini sakiewkę, którą wypełniamy watą. W środku mini dyni DIY umieszczamy gałązkę z drzewa, która będzie imitowała łodygę dyni. Na koniec ściągamy nitkę do oporu i wiążemy. 

DYNIE ZRÓB TO SAM

Mini dynia z tkaniny DIY jest super jesienną dekoracją, jeśli planujecie spotkanie halloweenowe dyńki będą fajną alternatywą dla tradycyjnej dyni. Stół z taką ozdobą będzie wyglądał zjawiskowo.


You May Also Like

2 komentarze

  1. Coś idealnego dla "jesieniary" :D ale ja bym takie dynie to caly rok mogła trzymać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha ❤️ ja swoje schowałam dopiero przed wigilią :-)

      Usuń