STRÓJ NA HALLOWEEN DIY DLA CHŁOPCA

by - października 27, 2019

Do strasznego dnia zostało kilka chwil, jeśli Wy tak jak ja też nie macie czasu na dwutygodniowe szycie stroju dla swojego maluszka na halloween, a kupować zdecydowanie nie chcecie, podrzucam Wam szybki pomysł na strój nietoperza DIY. Zrobienie go w porównaniu ze zrobieniem zdjęć Drzyka w tym stroju zajęło mi sekundę i było banalnie.

Halloween DIY

Czego potrzebujemy do zrobienia stroju nietoperza na halloween DIY:

czarne body/ t-shirt z długim rękawem
czarny parasol,
igła i nitka,
czarna gumka,
czarna sztywna tkanina/ neopren/ filc

Ja do swojego stroju nietoperza na halloween DIY jako bazę wykorzystałam czarne body i stary parasol. W pierwszej kolejności ściągamy z parasola kapliny tak, aby druty i tkanina były osobno. Rozkładamy tkaninę z parasola i wymierzamy jak duża część parasola jest potrzebna na skrzydła nietoperza. W moim przypadku wystarczyła połowa koła parasola. Odpowiednią część parasola wycinamy i przy pomocy igły i nitki przyszywamy do naszej bazy, wzdłuż podkroju szyi, ramion i rękawów. 

Halloween DIY

Maskę nietoperza zrobiłam ze sztywnego weluru, który kiedyś zakupiłam na pasek. Maskę można także robić z innego sztywnego materiału np. z neoprenu lub filcu, które można zakupić w pojedynczych szablonach. Maskę mocujemy przy pomocy gumki. Uzupełnieniem mojego stroju nietoperza DIY były czarne spodnie. 

Dzieci Halloween


Ja zdecydowanie nie przepadam za upiornymi przebraniami dla dzieci. Nawet stroje na halloween mogą być urocze, a dzieci w nich będą wyglądały super i w tematyce. Takie strój można wykorzystać nie tylko na halloween, przy pomocy dodatków można zrobić z niego strój batmana na imprezę przebieraną dla dzieci, albo strój wampirka. 

Halloween Zrób To Sam

You May Also Like

2 komentarze