WIANEK WIELKANOCNY

by - kwietnia 14, 2017

Zainspirowana wiankami wielkanocnymi, których w sieci jest całe mnóstwo postanowiłam samodzielnie spróbować zmierzyć się z kilkoma gałązkami brzuski. Wianek swój uwiłam  z kilkunastu gałązek brzozy. Dlaczego brzoza? Bo ma dość elastyczne i poddające się gałęzie do takiego wianka świetnie nadają się również gałązki wierzby ja wybrała pierwszą opcję z uwagi na dostępność. Z gałązek uformowałam „koło” nie używałam do wianka żadnego stelaża metalowego czy styropianowego nie jest on potrzebny, pozostałe witki przeplatałam na uformowanym kole z którego powstała podstawa wianka cześć gałązek została celowo wypuszczona po za koło. Po osiągnięciu zamierzonego kształtu przeszłam do dekorowana wianka mój miał być prosty. Do wianka wplotłam sztuczne gałązki eustemy z rafi uwiłam gniazdko w którym umieściłam jajeczko ze styropianu całość przykleiłam do wianka klejem na gorąco . Do wianka za pomocą kleju przymocowałam również piórka oraz styropianowe jajeczka. Całość wianka kosztowała niecałe 10 zł w internecie tego typu wianki zaczynają się od ceny 50 zł, a w galeriach handlowych nawet od 100 zł. Niewielkim nakładem pracy, znikomym budżetem i swoją wyobraźnią możecie zrobić wianek, który świetnie zaprezentuje się na waszym wielkanocnym stole.


You May Also Like

0 komentarze