MUSUJĄCE MUFFINY DO KĄPIELI DIY

by - lipca 16, 2018

Ten post jest zdecydowanie dedykowany amatorom wylegiwania się w wannie, ja oczywiście należę do tej grupy i w miarę możliwości staram się poleniuchować w wodzie przynajmniej dwa, trzy razy w tygodniu. Kąpiele w wannie mnie odprężają, uspokajają po prostu uwielbiam tą formę relaksu. Jako gadżeciara łączę relaks z pasją i z tego połączenia powstały musujące muffiny DIY do kąpieli.

Musujące Babeczki, zrób to sam.

Czego potrzebujemy do zrobienia musujących muffin do kąpieli DIY:

musująca muffina:
100 g kwasku cytrynowego,
200 g sody oczyszczonej,
2 łyżki oleju kokosowego,
spożywcze barwniki w płynie,
olejek eteryczny,
krem:
kostka mydła,
120 ml gorącej wody,
dekoracja;
cukrowe dekoracje do ciasta,
sól do kąpieli.

Musujące Babeczki DiY

W pierwszej kolejności połączyłam suche składniki czyli kwasek cytrynowy i sodę, w kąpieli wodnej rozpuściłam olej kokosowy. Gdy olej kokosowy obniżył swoją temperaturę wraz z olejkiem eterycznym dodałam do wcześniej połączonych suchych składników i dokładnie wymieszałam. Całą masę podzieliłam na dwie części i dodałam płynne barwniki spożywcze. Przygotowaną masę przełożyłam do silikonowych foremek dobrze ubijając z takich proporcji udało mi się zrobić cztery muffiny. Tak przygotowane spody od muffinek zostawiłam na całą noc. 

zrób to sama  musujące babeczki

„Krem” do muffinek zrobiłam z mydła Dave. Starte mydło na tartce rozpuściłam w kąpieli wodnej i dodałam ok 120 ml gorącej wody. Masę mieszałam mikserem na niskich obrotach. Przygotowany krem przełożyłam do rękawa cukierniczego i zaczynając od brzegu nakładałam go ku środkowi. Na koniec pozostała najprzyjemniejsza część czyli dekorowanie.

Musujące Babeczki, kule

Musujące Kule zrób to sam

Musujące babeczki do kąpieli , zrób to sam

Musujące Babeczki do Kąpieli, zrób to sama

Musujące muffiny do kąpieli zrób to sam mogą być cudownym prezentem, ja obdarowałam nimi swoje przyjaciółki, mogą również sprawić, że zwykła kąpiel w wannie zmieni się w relaksujące spa. 







You May Also Like

2 komentarze

  1. O matko świetne są te muffiny! :)
    Chętnie sama bym takie zrobiła ale nie wiem czy mam tyle cierpliwości i zdolności :D

    OdpowiedzUsuń
  2. to naprawdę nic trudnego do działa!

    OdpowiedzUsuń