TOREBKA DIY

by - lipca 22, 2018

Wszyscy ją mają mam i ja. Nie mogłam przejść obojętnie obok hitu tego lata. Zainspirowana projektem Kasi Ogórek z twojediy postanowiłam zrobić swój egzemplarz torebki z siedziska zakupionego w Pepco. Projekt Kasi jest dla mnie fenomenalny wykazała się kreatywnością level high, torebka jest piękna, prosta do wykonania, a co najważniejsze Kasia zainspirowała mnóstwo dziewczyn, które nigdy nic same nie wykonały i mają za sobą swoje pierwsze projekty DIY. Wrzucam Wam link do strony twojediy, gdzie będziecie mogły zobaczyć jak Kasia tworzy swój projekt http://www.twojediy.pl/okragla-torebka-diy/ Ja troszeczkę zmieniłam projekt jeśli jesteście ciekawi zajrzyjcie poniżej.


Torebka Boho, Torebka zrób to sam

Do wykonania torebki  DIY użyłam:

siedzisko z Pepco
pasek ze starej torebki
okucie kaletnicze
kawałek tkaniny
igła i nitka
nożyczki
maszyna do szycia
apaszka do ozdoby


Torebka DIY, Torebka Boho, Tania Torebka



W pierwszej kolejności przecięłam nitki łączące dwa boki siedziska na takiej długości, aby powstał otwór w torebce przez który będzie można wkładać rzeczy do niej,  jest to dość proste, gdyż już na pierwszy rzut oka widać które nitki należy przeciąć. Usunęłam wypełnienie siedziska i wzmocniłam boki na wysokości rozcięcia.


Okrągła Torebka Ze Słomy Zrób Ta Sam

Ja troszeczkę zmieniłam projekt, a mianowicie podszewkę po wycięciu dwóch kół wielkości siedziska zszyłam na maszynie i zamocowałam ją ręcznie za pomocą igły i nitki w torebce. Takie rozwiązanie wydawało się mocniejsze, ale jest ono dla dziewczyn które mają maszynę do szycia lub lubią szyć ręcznie. Zastosowany przez Kasię klej na gorąco jest bardziej uniwersalnym rozwiązaniem i napewno szybszym.

Okrągłą Torebka Koszyk, Okrągła Torebka ze słomki

Okrągła Torebka Ze słomki,

Pasek ze starej torebki zamocowałam na siedzisku używając do tego okuć kaletniczych. Dla ozdoby dodałam apaszkę, która miałam w domu w kolorze paska i jest moja słomkowa torebka DIY. Dzięki Kasiu!

You May Also Like

0 komentarze